service communicatie en klant
IT-ers en de interne klant
ontwikkelaar en klant
intern communiceren voor Machine-Operators
intern communiceren voor technici
communicatie en samenwerken in het commerciele team
commerciele vaardigheden voor technici
gebruikers-training sitemaster
trainingen voor in de service afdeling
trainen in communicatie van technici in de service. De serviceafdeling heeft een grote invloed op het imago dat uw klanten van uw bedrijf hebben. naast technische kennis heeft de servicetchnicus baat bij vaardigheden op het gebied van klantcontacten
trainigen voor computerdeskundigen en IT
Voor de computerdeskundigen in uw bedrijf. IT-ers hebben vaak contact met allerlei collega´s van andere afdelingen die de gebruikers zijn van het computernetwerk, daarbij hoort de juiste techniek en communicatie, want niet ieder spreekt dezelfde taal
communicatie voor ontwikkelaars, engineers en R&D-ers
trainen van de ontwikkelaars, engineers en R&D-ers, zodat ze weten wat ze wel, en wat ze niet moeten doen in het directe contact met klanten. Veel projecten lopen uit in tijd door mscommunicatie. Door uw technici uit de ontwikkelafdeling direct met klanten te laten praten, loopt u veel minder kans op het uitlopen van projecten. Ook weet u zeker dat u technisch scherp kan aanbieden, want de technici worden in een vroeg sadium reeds bij een mogelijke opdracht betrokken. Natuurlijk moet de ontwikkelaar dan wel over de juiste vaardigheden op het gebied van communciatie te beschikken
training voor machine-operators en voor in productie
Om productie rendabel te houden wordt er meer geautomatiseerd. Productiemedewerkers hebben daardoor meer gecompliceerde functies. Rapporteren, uitvalsanalyse, bijstellen, doorspreken planning, regelen onderhoud, etc... Er wordt niet alleen technisch meer gevraagd, maar ook wat betreft houding en communicatie. Het gaat hier om vaardigheden niet direct voor de hand liggen in een productieomgeving
interne communicatie in de techniek
Technici communiceren intern over allerhande zaken, zoals specificaties, levertijden, werkverdeling, planning en vootgangscontrole, etc... Ze hebben veel contact met mensen die niet de technisch taal spreken. Daarbij hebben ze handvatten nodig om op een efficiënte en prettige manier afdelingsoverschrijdend te communiceren. Daarbij is deze training communicatie van nut
trainig samenwerken van het commerciele team
Goede eigenschappen voor commerciele krachten zijn: initiatief, gezonde dosis eigenwijsheid en pioniersgeest. Ze gaan -waar nodig- alleen hun gang. Dat heeft invloed op het samenwerken in het commerciële team en communicatie naar de rest van het bedrijf. Door goed samenwerken, interne communcatie en teamvorming is veel te berijken is. Voor bedrijven die oog hebben voor het belang van zowel de formele als ook de informele organisatie.
commerciele vaardigheden in de techniek
In de technische verkoop zijn technici vaak onmisbaar om het juiste product in de juiste teopassing te kunnen verkopen. Deze training is gericht op de commerciele vaardigheden die daarbij komen kjken
het kwaliteitsteam
In kwaliteitsteams wordt projectmatig gewerkt aan kwaliteit. Bijvoorbeel rondom een productiemachine, een technisch ontwerp of een technisch commerciële inspanning. Daar met elkaar met kwaliteitsogen naar kijken vergt vaardigheden op het gebied van kwaliteitsanalyse én op het gebied van communciatie en samenwerken.
training anritsu sitemaster
Als voorbeeld van de zuiver technische training die we kunnen bieden, bij deze een gebruikerstraining voor de Anritsu Sitemaster. Deze Site Master is een meetapparaat voor metingen aan antenne, kabel zoals reflectctie en demping. De training voor de Site Master gaat in op een efficient gebruik van de mogelijkheden. Een dergelijke Sitemaster training wordt afgestemd op het gebruik ervan binnen uw organisatie en de technische voorkennis van uw medewerkers.*Site-dd-jan2007*
De Gooijer Training & Coaching